מבית מוזנח לבית נקי – צעדים פשוטים לפינוי הבית

תופעת האגרנות היא לא דבר שיש להקל בו בראש, מדובר בהפרעה נפשית הדורשת טיפול. אך מלבד הטיפול במקביל יש גם לתת מענה לכל הפסולת וההזנחה אשר יש בבית. אנשים אגרנים אוספים לביתם כל סוג של פסולת, ובמשך שנים הדבר מצטבר לכמויות גדולות ויותר בעיות תברואה קשות בבית ובגינה אם ישנה.

בנסיבות שונות אתם עשויים להיזקק לשירות של בית דירות וניקוי דירות של אגרנים. למשל זה עשוי להיות כאשר יש לכם מכר או בן משפחה הסובל מהבעיה ואתם מעניקים לו סיוע. זה יכול להיות כאשר קרוב משפחה מבוגר עובר לטיפול בבית אבות או נפטר והבית מלא בפסולת אשר הצטברה במשך שנים. ישנם גם מקרים בהם העניינים מתנהלים בצורה פחות נעימה, מקרים בהם מוצאים צווי פינוי בעקבות תלונות שכנים על בעיות תברואתיות. לא משנה מהן הנסיבות, כאשר יש צורך בפינוי תכולת דירה מקצועי אתם זקוקים לחברה אשר עורכה לכך; חברה אשר יכולה להעמיד לשירותכם צוותים מקצועיים ושירותים התואמים לבעיות האופייניות לבית של אגרנים. התחום הזה של פינוי בתי אגרנים וניקוי בתי אגרנים דורש רגישות רבה. במקרים מסוימים ואפילו ישנן בקשות לדיסקרטיות ועל החברה המבצעת לגלות את הרגישות הנכונה ולהעניק פתרון הולם.

חברת פינוי דירות היא הכרחית במקרים מסוימים, היא תאפשר לכם להפוך את הבית המוזנח והמלא בפסולת לנכס נקי אשר מתאים למכירה או השכרה. אפשר למצוא פינוי בהתאמה אישית בו אתם יכולים להחליט מתי ואיך יתבצע הפינוי; זה יכוללהיות פינוי בבת אחת מתחילת העבודה ועד סופה או פינוי המחולק למספר ביקורים במידה ויש צורך בכך. אתם מחליטים האם לפנות הכול או רק לפנות דברים מסוימים וחברת הפינוי תבצע עבורכם.

פינוי מסודר ובטוח

חברה מסודרת ומקצועית מפנה את האשפה לאתרי פסולת מורשים ומשאירה את הבית נקי. תהליכי הוצאת האשפה עשויים להיות מורכבים ואף לכלכלך את חדר מדרגות/המעלית ולכן יש צורך בחברה בעלת מודעות לנושאים הללו. חברה אשר תדע לבצע את העבודות בצורה זהירה, אך במידת הצורך תבצע גם ניקוי וחיטוי של דרכי פינוי האשפה.

מעל לכל חשוב לזכור שפינוי בית של אגרנים כרוך בחשיפה לסכנות בריאותיות מסוגים שונים. במקרים רבים ישנם בעלי חיים בבית, כמו למשל חתולי רחוב שהוזמנו פנימה או בעלי חיים שהתמקמו על ערימות האשפה כמו יונים, עכברים, נחשים, מקקים, עקרבים ומזיקים שונים אשר עבורם זו סביבה אידאלית. לא אחת מוצאים בבתים אלו כיני יונים וסקביאס אשר עוברים לבני האדם. וכמובן עובש אשר מהווה סכנה למחלות נשימתיות. וישנן עוד סכנות רבות אשר קשורות לסוג האשפה אשר עלולה לכלול אפילו פגרי בעלי חיים. לכן ניקוי דירות מקצועי (ניקוי דירות של אגרנים כפייתיים) דורש שימוש באמצעי זהירות שונים ואביזרים מתאימים. אסור שהחברה תסכן את עובדיה, חשוב שזו תהיה חברה בה כל העובדים מבוטחים מפני הסיכונים המקצועיים ועושים שימוש באביזרי הבטיחות המתאימים.

לאחר שמסתיים פינוי האשפה יש לגשת למלאכת החיטוי וההדברה ולאפשר לבעלי הנכס ליהנות מבית נקי ופנוי. סביר להניח שבשל ההזנחה הרבה תצטרכו בעליו יצטרכו להשקיע בשיפוץ על מנת למכור או להשכיר את הנכס. שום איש מקצוע לא יכול לעבוד בבית של אגרנים כפייתיים, לכן הכול מתחיל בניקיון דירות מקצועי. לכן כאשר מתמודדים עם מקרה של אגרנות וזקוקים לפינוי תכולת דירה, פונים לחברת פינוי וניקיון אשר יכולה להתמודד עם האתגר.

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *