מבחר עצום: רשת "עוז קרמיקה" פתחה סניף קונספט ייחודי

רשת "עוז קרמיקה", המתמחה בתחום הריצוף והעיצוב, משיקה סניף קונספט ייחודי המשתרע על פני שטח של 1,800 מ"ר בבני ברק, בהיקף השקעה של כ-8 מיליון ₪

מהנהלת החברה נמסר "השקה אסטרטגית זו היא חלק ממהלך התרחבותה של החברה, אשר נועדה לספק את הדרישה הגוברת בשטח לעיצובים חדשניים בטכנולוגיות מתקדמות. אנו רואים עליה של כ-20%  בביקושים לאורך כל השנה, כשלקראת הפסח אנו צופים קפיצה נוספת של עשרות אחוזים"

רשת "עוז קרמיקה", מתמחה בהובלת טרנדים איטלקיים בעולמות עיצוב הבית, סניף קונספט המשלב אולם תצוגה יחיד במינו בבני ברק, בהיקף השקעה של כ-8 מיליון ₪. סניף בני ברק- העשירי במספר, משתרע על פני שטח של 1,800 מ"ר וממוקם ברחוב מבצע קדש בצמוד למתחם הלח״י.

מנעד המוצרים המשווקים במתחם החדשני, אשר עוצב אישית  על ידי אבי שטרית, עצום ומציע חוויה כוללת ופתרונות עיצוב לבית של למעלה מ- 100 מותגים, בהתאם למגמות עיצוב עולמיות והכל תחת קורת גג אחת.

צילום: רועי מרואני

עוז קרמיקה, הנה רשת קרמיקה מהמובילות בישראל, בבעלותם של אנשי העסקים שלומי עוז ואבי שטרית. החברה מובילה חדשנות וטרנדים בעיצוב בעולמות התוכן בהם היא פועלת- חדרי אמבטיה, אריחי ריצוף, חיפויי קירות ועוד. מוצרי החברה מיובאים ממדינות שונות בעולם ובדגש על איטליה- מעצמת העיצוב העולמית. החברה, מפעילה 10 אולמות תצוגה המעוצבים בסטנדרטים בינלאומיים ובפריסה ארצית.

שלומי עוז, בעלים ומנכ"ל משותף בעוז קרמיקה, ציין "בשנים האחרונות אנו רואים קפיצת מדרגה בכל הקשור לעיצוב הבית בקרב הקהל הישראלי. אם בעבר עיצוב אדריכלי היה מנת חלקו של קהל מאוד מסוים בחתך סוציואקונומי בינוני ומעלה, הרי שכיום זה הפך לסטנדרט וכל אחד שואף שיהיה לו בית מעוצב ואופנתי. עיצוב הבית הפך לסמל סטטוס לכן הצרכן הישראלי מתעדכן כל הזמן בחידושים ובטכנולוגיות על מנת לחדש ולרענן את ביתו, לא רק בעת מעבר דירה, או גם בשיפוץ בית קיים".

אבי שטרית, בעלים ומנכ"ל משותף בחברה, הוסיף "עיצוב הבית זהה במשקלו לאופנה וכך אנו מתייחסים אליו במלוא הכבוד ומתוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. הלקוח מבין שכדי לייצר אווירה שונה בבית, או במשרד, לעיתים נדרש שינוי קטן כמו הלבשת קיר בחיפויי קיר מעניינים ובכך לשוות למקום מראה שונה ועדכני, בדיוק כמו האקססוריז באופנה. אנו מציעים בסני הקונספט חוויה עיצובית ופתרונות מגוונים כך שכל אחד יוכל למצוא לעצמו מענה מדויק בקשת רחבה של מחירים".

עוז קרמיקה, הנה רשת עיצוב הבית מהמובילות בישראל, השמה דגש ופוקוס נרחב על עולמות הלייף סטייל והאופנה. החברה מפעילה 10 סניפים בסטנדרטים בינלאומיים ובפריסה ארצית, כשהדובדבן הוא סניף בני ברק, המציג השראות לעיצוב בסטנדרטיים שלא נראו כמותם בארץ.

צילום: רועי מרואני

עוז קרמיקה, נמצאת בבעלות פרטית ומשותפת של אנשי העסקים שלומי עוז ואבי שטרית. היא החלה את דרכה בירושלים לפני 24 שנים. עם הזמן התפתחה והפכה לשחקנית דומיננטית בעולמות עיצוב הבית. היא מציגה באולמות התצוגה את הטרנדים העדכניים בעולם ומנעד מוצרים רחב, החל מחדרי אמבטיה, אריחי ריצוף, חיפויי קירות ועוד. הרשת מספקת מוצרים ל 15 אלף דיירים חדשים בשנה בהסכמים עם הקבלנים הגדולים בישראל.

מרכז המרלו"ג של החברה ממוקם במישור אדומים ומתפרש על פני 40 דונם. הוא מאחסן כ-90% ממלאי הסניפים באספקה מיידית.

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *